بحران در ناپولی: طراح قهرمانی در راه یوونتوس

بحران در ناپولی: طراح قهرمانی در راه یوونتوس

به گزارش افق امروز و به نقل از”ورزش سه”، زمانی که رودی گارسیا عصر پنجشنبه به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی شد، کریستیانو جونتولی در ورسیلیا بود، جایی که هنوز هم در آنجاست و از تعطیلات کنار خانواده خود لذت می برد. او از طریق توییت دی‌لورنتیس و به مانند دیگران از انتخاب گارسیا مطلع شد. این به تنهایی برای درک اینکه رابطه حداقلی بین او و آئورلیو دی‌لورنتیس وجود دارد، کافی بود. هر اندازه رابطه این دو خوب بود، اکنون مدتی است که یک ارتباط درست بین دو طرف وجود ندارد. جونتولی بیش از دو ماه پیش و با وجود فتح اسکودتو توسط ناپولی از رئیس شنید که شاید جایی در ناپولی برای فصل بعد نداشته باشد.

1888237

او پس از هشت سالی که در ناپولی سپری کرده، انتظار قدردانی بیشتری داشت. کار او در ناپولی از هر حیث عالی بود. چه در مدیریت بودجه و چه در جذب بازیکنان مستعد و باکیفیت. به همین دلیل است که یووه مشتاقانه قصد دارد پس از یک فصل پر دردسر، مسئولیت بازگشت به روزهای خوبش را به او بسپارد. جونتولی به مدیریت عملکردی و پایداری منابع نیاز دارد و همچنین یک قرارداد پنج ساله برای او آماده شده است، اما جونتولی پیشنهادهای خوب دیگری نیز دریافت کرده است.

1888003

رئیس ناپولی از درخواست های جونتولی خوشش نیامده و اگرچه همواره طرفدار پایبند ماندن به قراردادهاست ولی شنیدن اخبار لینک شدن جونتولی به یوونتوس نیز به مذاق او خوش نیامده است. به این ترتیب بود که بین طرفین فاصله افتاد. اما این سکوت قرار نیست خیلی زیاد طول بکشد. قرارداد جونتولی در سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد و باید تا پایان ماه در مورد آینده او تصمیم گیری شود.

چه او بماند یا نه، ناپولی هیچ برنامه ای برای جایگزینی او ندارد. وظایف جونتولی در جنبه های فنی و اقتصادی بین مدیران پخش خواهد شد. چهره هایی چون میکلی و مانتووانی اولین کسانی هستند که برخی وظایف جونتولی را برعهده خواهند گرفت و به این جمع  باید کیاولی و آنتونیو سینیکروپی را نیز اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *