روزنامه‌های ایتالیا: یک لبخند

روزنامه‌های ایتالیا: یک لبخند

به گزارش افق امروز و به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایتالیا روز گذشته در بازی رده بندی لیگ ملت‌های اروپا برای کسب مقام سومی به مصاف هلند رفت.
در این بازی شاگردان روبرتو مانچینی با نتیجه ۳-۲ به برتری دست پیدا کردند و برای دومین بار عنوان سومی لیگ ملت‌ها را به دست آوردند. آتزوری سال گذشته با برتری مقابل بلژیک این عنوان را کسب کرده بود.

1888949

گاتزتا دلو اسپورت تیتر اصلی اش را به درخشش داویده فراتزی در دیدار ایتالیا مقابل هلند اختصاص داده است. “فراتزی آماده برای اینتر” تیتر اصلی این نشریه است که به اعتقاد دارد با زدن اول گل ملی، ستاره جوان ساسولو آماده رفتن به باشگاه بزرگتر است.
ای نشریه همچنین از قول سرگئی میلینکوویچ-ساویچ، ستاره لاتزیو نوشته:“یووه، من اینجا هستم” که به علاقه این ستاره صرب به رفتن به تورین اشاره دارد.

1888950

“کلید یووه” کوریره دلو اسپورت با این تیتر اهمیت ادامه همکاری آدرین رابیو با یوونتوس را پررنگ کرده است.
در بالای صفحه به برگزاری مراسم معارف سرمربی جدید ناپولی اشاره شده است:“ناپولی، روز رودی”
در مرکز صفحه، تیتر “ایتالیا، یک لبخند” برای بازی رده بندی لیگ ملت‌های اروپا استفاده شده است.

1888952

در نسخه امروز، توتواسپورت در صفحه اول با پیروزی ایتالیا مقابل هلند برای کسب مقام سومی لیگ ملت ها  تیتر انتخاب کرده است:“صبح بخیر کیه‌زا! اولین بازی عالی گراناتا، ورود به ترکیب و گل: تشویق”.

1888953

تیتر اصلی ایل رومانیستا به افزایش بودجه نقل و انتقالات رم اختصاص دارد. این نشریه نوشته که مدیران رم به دنبال راضی نگه داشتن مورینیو هستند و به همین دلیل می‌خواهند پول بیشتری برای بازار نقل و انتقالات تابستان در اختیار او قرار بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *