فشار به ستاره اینتر: بارسلونا نه، به النصر برو!

فشار به ستاره اینتر: بارسلونا نه، به النصر برو!

به گزارش افق امروز و به نقل از “ورزش سه”، بروزوویچ قصد دارد در این تابستان از اینتر جدا شود اما هنوز ابهام و تردید زیادی درباره مقصد بعدی او وجود دارد.

پیش از این گفته شده بود که ژاوی هرناندز علاقه زیادی به این بازیکن دارد و بارسلونا امیدوار است که بتواند او را در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرد اما ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه النصر عربستان معادلات را برهم زد.

اسپورت ایتالیا مدعی شده که این هافبک کروات علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد اما مدیر برنامه او معتقد است که بهترین گزینه برای او پیوستن به النصر به واسطه دستمزد قابل توجهی است که این باشگاه آماده است آن را پرداخت کند.

1889744

بخشی از دلیل اصرار او برای پیوستن بروزوویچ به النصر به این دلیل است که در این صورت مدیر برنامه او هم کمیسیون قابل توجهی دریافت خواهد کرد اما این بازیکن تنها ۳۰ سال دارد و به همین دلیل برای دوری از فوتبال اروپا مردد است.

او این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد، مصدومیت و تصمیمات سیمونه اینزاگی برای استفاده از سایر بازیکنان در ترکیب تیمش کار را برای او سخت کرد اما امیدوار است که بتواند شرایط را در فصل آینده با حضور در تیمی دیگر تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *