رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که برای تعطیلات به کشورش، نیجریه، رفته با شرکت در یک مسابقه فوتبال پنج نفره محلی تکنیک ناب خود را به رخ کشید.

رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه (عکس)

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 ویکتور اوسیمن در حال حاضر یکی از زهردارترین مهاجمان دنیای فوتبال است. این ستاره ۲۴ساله در قهرمانی فصل گذشته ناپولی در سری آ نقش مهمی داشت و با به ثمر رساندن ۲۶ گل در سری آ کفش طلای این لیگ را به خود اختصاص داد.

این مهاجم اهل نیجریه در لیگ قهرمانان هم ۵ گل زد تا فصل گذشته را با به ثمر رساندن ۳۱ گل به پایان برساند. به همین خاطر است که اوسیمن در حال حاضر مورد توجه بزرگترین تیم‌های اروپایی قرار گرفته است.

1880758

ویکتور اوسیمن در تیم ملی کشورش، نیجریه، هم آمار گلزنی درخشانی داشته است. او تا امروز برای عقاب‌های سبز آفریقا ۲۵ بازی رسمی انجام داده و ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

درحالی‌که در اروپا شایعات درباره آینده این ستاره نیجریه‌ای داغ است او برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به کشورش برگشته است. اما اوسیمن به عنوان یک فوتبالیست عاشق فوتبال نتوانست در روزهای تعطیلات با دور بودن از توپ کنار بیاید و با حضور در یک زمین فوتبال محلی پا به توپ شد.

ویدیویی که از این بازی فوتبال ویکتور اوسیمن با تیمی محلی در شهر لاگوس، بزرگ‌ترین شهر نیجریه، منتشر شده تکنیک ناب این مهاجم را نشان می‌دهد و مورد توجه قرار گرفته است.

189248118924821892483

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *