رئیس تایید کرد: ژاوی و گواردیولا قهرند!

خوان لاپورتا در مصاحبه خود با TV3 تایید کرد که بین پپ گواردیولا و ژاوی اختلافاتی وجود دارد و سعی خواهد کرد آنها را آشتی بدهد.

رئیس تایید کرد: ژاوی و گواردیولا قهرند!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 به نظر می رسد که قضیه انتقال ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی به بارسلونا، رابطه بین پپ گواردیولا و ژاوی را شکراب کرده است. دو بازیکن و مربی که در بارسلونا اسطوره هستند، حالا رابطه چندان خوبی ندارند.

1888960

پپ اخیرا در بارسلونا حضور داشت و در حاشیه یک تورنمنت گلف در پاسخ به سوالی در مورد انتقال قریب‌الوقوع گوندوگان به بارسا طعنه ای به ژاوی زد و گفت: «خبر دارم که ژاوی از مدت ها پیش با گوندوگان در ارتباط است و باهم صحبت می کنند.»

پپ به وضوح از اینکه ژاوی با کاپیتان تیمش گفت‌وگو کرده و او را برای جدایی وسوسه کرده ناراحت است. ستاره آلمانی سیتی در نهایت پیشنهاد تمدید را رد کرد و هفته قبل انتقالش به بارسا رسمی شد.

1889019

خوان لاپورتا که در مصاحبه با TV3 کاتالونیا شرکت کرده بود، به طور ضمنی این اختلاف بین دو اسطوره را تایید کرد و گفت: «به عنوان رئیس بارسلونا این وظیفه را برعهده می گیرم که پپ و ژاوی را آشتی بدهم. این مسئولیتی است که قبول خواهم کرد. البته بعید می دانم که مشکل آنها جدی باشد. اگر از ژاوی تعریف می کنیم، به معنای پاک کردن خاطرات پپ در بارسلونا نیست و برعکس.

1881830

رئیس ادامه داد: «مگر می شود کاری که پپ در بارسا انجام داد را فراموش کرد؟ ژاوی انسان فوق العاده‌ای است و همیشه دوست دارد با دیگران بهترین ارتباط را داشته باشد. ما همسایه‌ایم و او اغلب به خانه من می‌آید و باهم شام می خوریم. من به این مشکل پایان می دهم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *