کاهش شکایات کیفی مشتریان ایران خودرو بیانگر ارتقای کیفیت محصولات است

به گزارش افق امروز و به نقل از جام جم ،

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با اشاره به اجرای طرح جهش کیفی گروه صنعتی ایران خودرو که از سال گذشته آغاز شده و منجر به کاهش شکایات کیفی مشتریان ایران خودرو شده است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره بر تحقق آن در صنعت خودرو تاکید داریم رشد تولید همزمان با ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل است که خوشبختانه شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات خود در دستور کار قرار داده و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
وی درباره گام دوم ایران خودرو در راستای تحقق طرح تحول کیفیت زنجیره تامین در سال جاری بیان کرد: کیفی سازی در صنعت خودرو زمانی نتیجه بخش است که از ابتدا زنجیره خودروسازی یعنی ساخت قطعات آغاز شود که قطعا اجرای برنامه های کیفی ایران خودرو در حوزه تامین می تواند زمینه تولید خودروهای باکیفیت در کشور را فراهم کند. البته نظارت ایران خودرو بر نحوه تامین قطعات و ایجاد مشوق های لازم برای سازندگان قطعات باکیفیت ارزش افزوده بیشتری برای این شرکت خودروساز به همراه خواهد داشت.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص به روز رسانی دانش فنی و رویکردهای نوین کیفی صنعت خودرو از طریق ظرفیت شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی دیگر از برنامه های کیفی ایران خودرو در سال جاری یادآور شد: خوشبختانه نخبگان کشور ما همواره در دستیابی به فناوری های نوین پیشتاز بوده اند و استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان که متشکل از نخبگان کشور هستند قطعا در بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو تاثیرگذار خواهد بود کمااینکه به واسطه حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت خودرو پس از تحریم ها زمینه داخلی سازی برخی قطعات وارداتی که امکان ساخت داخل آن پیش از تحریم ها وجود نداشت، فراهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *