پاسخ منفی اینتر: اولین پیشنهاد رسمی یونایتد رد شد

باشگاه اینتر به اولین پیشنهاد رسمی ارائه شده از سوی منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان این تیم، پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی اینتر: اولین پیشنهاد رسمی یونایتد رد شد

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 قرارداد داوید دخیا با منچستریونایتد به پایان رسیده و هنوز مشخص نیست که او فصل آینده هم در اولدترافورد حضور داشته باشد.

عملکرد او در فصل گذشته باعث شده که مدیران یونایتد به دنبال کاهش قابل توجه دستمزدش در صورت تمدید قرارداد باشند و همچنین اریک تن‌هاخ قصد ندارد از او به عنوان دروازه‌بان اولش استفاده کند.

این مربی هلندی از مدیران یونایتد خواسته که تلاش‌شان را برای جذب اونانا به کار بگیرند و امیدوار است که بتواند این بازیکن را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به اولدترافورد بیاورد.

1893471

اسپورت ایتالیا خبر داده که اولین پیشنهاد رسمی منچستریونایتد که ۴۰ میلیون یورو با بند پاداش بوده به اینتر ارائه شده که با پاسخ منفی این باشگاه روبرو شده است.

مدیران اینتر پیش از این هم اعلام کرده بودند که این بازیکن را با مبلغی کمتر از ۶۰ میلیون یورو به فروش نخواهند رساند. هرچند حاضر هستند پیشنهاد ۵۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یورو بند پاداش را هم قبول کنند.

انتظار می‌رود که شیاطین سرخ به زودی پیشنهاد دوم خودشان را برای به خدمت گرفتن اونانا به مدیران اینتر ارائه کنند و احتمالا این پیشنهاد به مبلغ مدنظر نراتزوری نزدیک‌تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *