جام قهرمانی فرمول یک در دستان دیبالا

پائولو دیبالا که شایعات متعددی درباره آینده‌اش مطرح شده بی‌توجه به این شایعات برای تماشای گراندپری سیلوراستون به انگلیس سفر کرد.

جام قهرمانی فرمول یک در دستان دیبالا (عکس)

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره احتمال تمدید کردن پائولو دیبالا با رم یا جدایی او و پیوستنش به یک تیم لیگ برتری مطرح شده است.

اما ستاره آرژانتینی رم بی‌توجه به این شایعات برای تماشای رقابت‌های فرمول یک به انگلیس سفر کرد تا با حضور در پیست سیلوراستون دومین ورزش محبوبش بعد از فوتبال را تماشا کرده و با یکی از راننده‌هایی که او را دوست دارد دیدار کرده و عکس یادگاری بگیرد.

شبکه اسکای اسپورتس گزارش داد که تیم فراری به صورت ویژه از دیبالا دعوت کرده بود و او به عنوان مهمان ویژه در گاراژ فراری در سیلوراستون حضور داشت. او با دو راننده این تیم شارل لوکلرک و کارلوس ساینز دیدار کرد.

شبکه ESPN تصویری از پائولو دیبالا در کنار مکس فرشتاپن منتشر کرد و گفت ستاره آرژانتینی رم به این راننده هلندی علاقه ویژه‌ای دارد. او مسابقه اصلی سیلوراستون را از خط اول شروع می‌کند. دیبالا بعد از ملاقات با فرشتاپن جایزه قهرمانی در دور تعیین‌خط را به این راننده هلندی اهدا کرد.

1895776

دیبالا تابستان گذشته با پایان قراردادش با یوونتوس راهی رم شد و به تیم ژوزه مورینیو پیوست. او فصل گذشته ۳۸ بازی برای جالوروسی انجام داد و ۱۸ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند با وجود پیشنهادهای متعدد این ستاره آرژانتینی مایل است فصل آینده را هم در تیم ژوزه مورینیو بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *