مانیکونه: طارمی توانایی انجام هرکاری را دارد

در روزهایی صحبت از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به میلان است حرفهای مربی ایتالیایی درباره او جالب است.

مانیکونه: طارمی توانایی انجام هرکاری را دارد

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی و دستیار امیر قلعه نویی گفت و گویی را با وبسایت اسپورت مدیاست ایتالیا در ارتباط با وضعیت مهدی طارمی و انتقال او به میلان انجام داده است:” مهدی یک پسر فوق العاده و یک انسان بزرگ است. او لیدرواقعی و یک نیروی محرکه اصلی در تیم است.”

مانیکونه که مدتی است به جمع کادرفنی تیم ملی پیوسته و در کنار امیرقلعه نویی ماموریت دارد که تیم ملی را برای ماموریت دشوار قهرمانی در جام ملتها آماده کند درباره توانایی ستاره خط حمله ایران گفت:” طارمی یک مهاجم طراز اول و گلزن است. او گل های زیبایی به ثمر می رساند مثل همان گلی که به چلسی در لیگ قهرمانان با یک ضربه قیچی برگردان زد. این گل یکی از بهترین گل ها و نامزد دریافت جایزه پوشکاش ۲۰۲۱ بود.”

آنتونیو مانیکونه درباره خصوصیات و توانایی های فنی طارمی اینگونه توضیح می دهد: “او در پورتو به عنوان مهاجم اول نقش خود را عالی انجام می دهد اما در تیم ملی او یک خط عقب تر و به عنوان مهاجم دوم و پشت سردار آزمون بازی می کند. او به عنوان یک مهاجم هر کاری که لازم باشد به بهترین شکل انجام می دهد.”

حرف و حدیث پیرامون آینده مهدی طارمی در حالی اینروزها به اوج رسیده که اخبار رسانه ها از نزدیک شدن  انتقال نهایی او میلان حکایت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *