بازی در بایرن مونیخ رویای هر فوتبالیستی است

کیم مین‌جائه، ستاره کره‌ای، که دقایقی پیش با بایرن مونیخ قراردادی 5 ساله امضا کرد می‌گوید برای فتح جام‌های قهرمانی به بایرن مونیخ پیوسته است.

بازی در بایرن مونیخ رویای هر فوتبالیستی است

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 بایرن مونیخ امروز به یکی از هدف‌های بزرگ خود در تابستان امسال رسید و کیم مین جائه، مدافع کره‌ای، را با قراردادی پنج ساله به ارزش ۵۰ میلیون یورو به خدمت گرفت.

با توجه به اینکه لوکاس هرناندز، مدافع فصل گذشته بایرن، اخیرا این باشگاه را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست کیم مین‌جائه جانشین او در قلب خط دفاعی خواهد بود.

کیم مین‌جائه بعد از امضای قراردادش در دفتر بایرن مونیخ گفت پوشیدن پیراهن این تیم رویای هر فوتبالیستی است. او گفت هدفش در وهله اول بازی کردن برای بایرن مونیخ و در وهله دوم فتح جامهای قهرمانی است.

کیم مین‌‌جائه، بعد از امضای قرارداد با بایرن مونیخ به سایت باشگاه گفت:” بایرن مونیخ رویای هر فوتبالیستی است. من بی‌صبرانه منتظرم تا فصل جدید فوتبالم را در مونیخ شروع کنم و هر چه در انتظارم باشد با آغوش باز به استقبالش می‌روم. این برای من یک شروع تازه است. می‌دانم که در اینجا به پیشرفت ادامه خواهم داد”.

1899424

ستاره کره‌ای در ادامه گفت:” در جریان صحبتهایی که با باشگاه بایرن مونیخ داشتم از همان لحظه اول برایم کاملا روشن بود که این باشگاه علاقه زیادی به من دارد. اولین هدف من در بایرن این است که بازی‌های زیادی انجام بدهم. علاوه بر این می‌خواهم جام به دست بیاورم، هر چه بیشتر بهتر”.

یان کریستین درسن، رئیس بایرن مونیخ، هم در مراسم امضای قرارداد با ستاره کره‌ای گفت:” کیم مین‌جائه مسیر پیشرفت سریع و فوق‌العاده‌ای داشته و همین اواخر با ناپولی قهرمان لیگ ایتالیا شده است. او به عنوان بهترین مدافع سری آ انتخاب شده که به این راحتی به دست نمی‌آید. کیم با قدرت و حضور فیزیکی‌اش در خط دفاعی و همچنین با ذهنیت حرفه‌ای و سرعت بالایی که دارد برای بایرن مهره باارزشی است. خوشحالیم که او می‌تواند بلافاصله کارش را در بایرن مونیخ شروع کند و مطمئنیم که با سبک فوتبالش توجه هواداران ما را جلب خواهد کرد”.

1899426

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *