کری مودریچ برای ستاره رئال: مثل قطر پنالتی بزن!

کری مودریچ برای ستاره رئال: مثل قطر پنالتی بزن!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

مودریچ پس از پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید در انتهای فصل گذشته بار دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد تا همچنان با پیراهن این تیم به میدان برود.

او رابطه بسیار خوبی با دیگر بازیکنان رئال مادرید دارد و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم در رختکن به حساب می‌آید که همه مشتاق صحبت و حضور در کنار او هستند.

یکی از بازیکنانی که بسیار رابطه نزدیک و خوبی با این ستاره کروات دارد، رودریگو است. این دو بازیکن در طول چند فصل اخیر بارها در زمین و در رختکن کنار هم دیده شدند و رابطه آنها خصوصا در جام جهانی 2022 قطر مورد توجه قرار گرفت.

1778121

تیم ملی کرواسی موفق شد تیم ملی برزیل را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و راهی مرحله بعدی شود و مودریچ پس از پایان این بازی برای دلداری دادن به سمت رودریگو رفت.

حالا این ستاره برزیلی از کری لوکیتا برای خودش با اشاره به این موضوع در تمرینات صحبت کرده است: «پنالتی من در جام جهانی؟ لوکا مودریچ به من دلداری دارد. رفتار بسیار خوبی بود و برایم خیلی ارزش داشت.

اما یک روز در تمرینات بود که بازی با تساوی تمام شد. کارلو آنچلوتی گفت که باید ضربه پنالتی بزنیم. نوبت من که شد، مودریچ با صدای بلند فریاد زد: یالا، مثل پنالتی‌ای که جلو کرواسی زدی شوت بزن، لعنتی!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *