غیبت دانیال سهرابی و ایمن‌طلب در اردوی شیراز

غیبت دانیال سهرابی و ایمن‌طلب در اردوی شیراز

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

از روز گذشته (3 مرداد) دور جدید تمرینات تیم ملی فرنگی بزرگسالان برای ایجاد تنوع در شیراز استارت خورد و تا سیزدهم مرداد ادامه خواهد داشت. پیش از آغاز این اردو رسماً از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد که روز هفدهم مرداد ماه بین دانیال سهرابی نفر اول وزن 72 کیلوگرم تورنمنت مجارستان و سجاد ایمن‌طلب نفر اول چرخه وزن 72 کیلوگرم مسابقه انتخابی رو در رو برگزار می‌شود تا فرد برنده، صاحب دوبنده تیم ملی در این وزن شود.

با برگزاری این مسابقه انتخابی، ترکیب تیم ملی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 بلگراد تکمیل خواهد شد.

پیش از این پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شده بودند.

فردای برگزاری آخرین مسابقه انتخابی، دور جدید تمرینات فرنگی‌کاران برای شرکت در مسابقات جهانی بلگراد در کمپ تیم‌های ملی با حضور ترکیب اصلی آغاز می‌شود. برای آنکه شائبه‌ای در مورد برگزاری این انتخابی پیش نیاید، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در اردوی شیراز حضور ندارد و به‌صورت جداگانه و طبق برنامه خودشان تمرین می‌کنند.سهرابی شاگرد فرزاد ایمانعلی‌زاده است و ایمن‌طلب شاگرد مجید رمضانی و مربیان هر دو کشتی‌گیر اکنون عضو کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هستند. هرچند دو کشتی‌گیر مشکل وزنی ندارند، اما به نظر مسابقه با دو کیلوگرم ارفاق برگزار می‎‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *