پپ: تیم‌های عربستانی تهدید به حساب نمی‌آیند

پپ: تیم‌های عربستانی تهدید به حساب نمی‌آیند

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

منچسترسیتی که برای برپایی اردوی پیش فصل راهی شرق آسیا شده بعد از پیروزی ۲-۱ مقابل بایرن مونیخ فردا در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. صحبت های پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار را بخوانید:

رویارویی با اتلتیکومادرید
خوشحالیم که اینجا هستیم. فردا قرار است با یک تیم قدرتمند بازی کنیم و برای اولین فینال خود در فصل جدید که هفته آینده برگزار خواهد شد آماده شویم.

برنامه سیتی برای ادامه نقل و انتقالات
بازار تا پایان مرداد باز است و فکر می کنم تا آن موقع چند نقل و انتقال داشته باشیم. باید ببینم که آیا به وینگر یا بازیکن دیگری در پست های دیگر نیاز داریم یا نه. در مورد بازیکنان قرضی و این که چه کسی می رود و چه کسی می ماند نیز باید تصمیم گیری کنیم.

تصمیم محرز برای جدایی از سیتی
کاملا تصمیم او را برای ترک منچسترسیتی درک می کنم. می دانم بازی نکردن در فینال FA Cup و چمپیونزلیگ چقدر برای ریاض محرز سخت بود.

لذت کار کردن با محرز
کار کردن با او واقعا جالب بود و من چیزهای زیادی از این بازیکن یاد گرفتم. احترام زیادی بین ما وجود دارد. محرز جزو یکی از بازیکنانی است که بیشترین لذت را از فوتبال می برد. او مهارت ها و توانایی های فنی باورنکردنی‌ای دارد.

تهدیدی به نام تیم های عربی
این یک تهدید نیست بلکه یک واقعیت است. عربستانی ها برای داشتن یک لیگ قوی بیشتر از سایرین هزینه می کنند چرا که درآمد بیشتری دارند. نمی دانم تا چه زمانی می توانند این کار را انجام دهند اما به هر حال بسیاری از بازیکنان از آن استقبال می کنند و می خواهند در لیگ عربستان بازی کنند.

خداحافظی سیلوا از فوتبال
خب قطعا خبر غم انگیزی بود. او نه تنها در سیتی بلکه در هر تیم دیگری که بازی کرد یک بازیکن تاثیرگذار بود. سیلوا مثل سیتی در والنسیاف ایبار و تیم ملی اسپانیا نیز بازیکن مهمی بود. او یکی از بازیکنانی بود که نقش بسیاری در موفقیت های سیتی داشت. ما در خانواده سیتی برای سیلوا بهترین ها را آرزو می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *