بمبی که مالدینی نتوانست در میلان منفجر کند

بمبی که مالدینی نتوانست در میلان منفجر کند

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

خداحافظی غیرمنتظره پائولو مالدینی با پست مدیریت ورزشی میلان برای بسیاری از هواداران این تیم خبری دردناک بود. او به عنوان یکی از اسطوره‌های بزرگ روسونری اهمیت بسیاری برای هواداران دارد و بسیاری از آنها معتقدند علت نمایش‌های خوب تیم‌شان در دو سه سال گذشته عملکرد مالدینی در پست مدیر ورزشی بوده است.

درحالیکه هواداران میلان معتقدند تیم‌شان دو فصل پیش به لطف حضور مالدینی در مدیریت ورزشی بود که توانست اسکودتو را فتح کند امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارشی منتشر کرد که با توجه به رقابت سرسختانه بین میلان و اینتر جنجالی شده است.

1903760

این روزنامه در گزارش خود می‌گوید تابستان گذشته زمانی که روملو لوکاکو در چلسی حضور داشت پائولو مالدینی با او تماس گرفته و خواهان پیوستن این مهاجم بلژیکی به روسونری شده بود. این انتقال اگر انجام می‌شد می‌توانست اینتر و هوادارانش را بسیار خشمگین کند.

اما در نهایت این انتقال انجام نشد و اینتر لوکاکو را متقاعد کرد تا به این تیم برگشته و یک فصل به صورت قرضی برای نراتزوری بازی کند.

لوکاکو اما امسال تابستان بار دیگر جنجالی شده و عملا به ستاره‌ای یاغی تبدیل شده است. او مذاکراتی با یوونتوس انجام داده و ممکن است راهی این تیم شود. اینتر و هوادارانش رقابتی شدید با یوونتوس دارند که دست‌کمی از رقابت آنها با تیم همشهری‌شان ندارد. انتقال لوکاکو به یوونتوس حتی می‌تواند جنجالی‌تر از انتقال ناکام او به میلان در زمان مالدینی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *