خشم الهلال از هم‌تیمی حزباوی: حالا نشانت می‌دهیم!

خشم الهلال از هم‌تیمی حزباوی: حالا نشانت می‌دهیم!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 فردا دور سوم مرحله گروهی جام باشگاه‌های عربی که به جام ملک سلمان موسوم است برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های صعود کننده از این مرحله مشخص خواهد شد.

رومن سائیس، مدافع مراکشی السد قطر، که در خط دفاعی این تیم در کنار امین حزباوی لژیونر ایرانی بازی می‌کند در نشست خبری تیمش صحبت‌هایی مطرح کرد که الهلال و هوادارانش را خشمگین کرده است. در بازی‌های فردا اگر الهلال مقابل الوداد مراکش به تساوی برسد و السد حریفش الاهلی طرابلس از لیبی را شکست بدهد الاهلال با همه ستارگانش حذف شده و السد و الوداد صعود خواهند کرد.

1904193

سائیس با اشاره به این موضوع آرزو کرد که الوداد بتواند الهلال را شکست داده و در کنار السد راهی مرحله بعدی بشود. السد در حال حاضر با ۴ امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و برای صعود فردا مقابل نماینده لیبی به پیروزی یا تساوی نیاز دارد. الاهلی طرابلس با دو امتیاز در رتبه دوم قرار داشته، الوداد مراکش با ۱ امتیاز در رتبه سوم است و الهلال هم با ۱ امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

1904194

اینکه الاهلال با خریدهای بزرگی که امسال تابستان انجام داده نتواند از مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود کند اتفاق عجیبی است. کافی است به فهرست احتمالی این تیم در بازی فردا نگاه کنید: عبدالله المعیوف، علی البلیهی، کالیدو کولیبالی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوز، ملینکوویچ ساویچ، سالم الدوسری، میشائیل دلگادو، عبدالله الحمدان.

السد در مرحله دوم گروهی مقابل الهلال قرار گرفت و با گلی که در آخرین ثانیه‌های مسابقه توسط گونزالو پلاتا به ثمر رساند موفق شد الهلال را شکست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *