رئال شانس آورد یووه در چمپیونزلیگ نیست!

رئال شانس آورد یووه در چمپیونزلیگ نیست!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

 رئال مادرید بعد از شکست مقابل بارسلونا به دنبال پیروزی در آخرین دیدار تدارکاتی خود در تور فصل امریکا بود اما موفق به این کار نشد و با نتیجه 3-1 مغلوب یوونتوس شد.

شاگردان مکس الگری که برخلاف حریف با پیروزی پای به این بازی گذاشته بودند و در ثانیه 50 به گل اول رسیدند تا رئالی ها را کاملا غافلگیر کنند. بیانکونری با پاس های کوتاه وارد محوطه جریمه شدند و مویزه کین روی ریباند ضربه ای که به تیر دروازه برخورد کرده بود با ضربه ای دقیق دروازه  تیبو کورتوا را باز کرد.

1904706

رئال با چند حمله ناموفق سعی در جبران گل خورد داشت و در همین دقایق یووه نیز چشم به ضدحملات داشت؛ ضدحملاتی که نتیجه داشت و در دقیقه 20 به گل دوم این تیم انجامید. حرکت را کیه‌زا شروع کرد و توپ را با یک پاس زیبا به  وستون مک کنی در سمت چپ محوطه جریمه رساند تا او هم تیموتی وه آ را در دهانه دروازه صاحب توپ کند و این بازیکن با یک بغل پای آرام نتیجه را 2-0 کند.

جود بلینگام در دقیقه 32 شانس خوبی برای گلزنی داشت اما وویژیک شزنی به خوبی ضربه او را مهار کرد. وینیسیوس جونیور بعد از چند تلاش ناموفق بالاخره در دقیقه 38 روی پاس تونی کروس صاحب توپ شد و بعد از طی یک مسیر چند ده متری با دروازه بان تک به تک شده و دروازه یووه را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

1904707

یوونتوس برخلاف رئال نیمه دوم را با چند تغییر آغاز کرد. این نیمه در ده دقیقه نخست چیز خاصی نداشت تا این که خوسلو در دقیقه 59 روی پاس لوکا مودریچ در دهانه دروازه شانس مسلم گلزنی را از دست داد. رئال با چند تعویض در دقیقه 63 تازه نفس تر کار را ادامه داد.

شوت سرکش فده والورده در دقیقه 65 می رفت به گل تساوی بیانجامد اما توپ روی این شوت به تیر دروازه برخورد کرد. یوونتوس کم کم از زیر فشار حریف خارج شده و دقایق پایانی را با چند ضد حمله پیگیری کرد تا به گل سوم برسد؛ این گل را دوشان ولاهوویچ در دقیقه 5+90 روی پاس ماتیاس سوله با یک بغل پا در دهانه دروازه به ثمر رساند تا یووه 3-1 برنده بازی شود.

1904705

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *