گزارش زنده: ملوان ۲ – فولاد ۰

گزارش زنده: ملوان 2 - فولاد 0

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 ملوان بندرانزلی و فولاد در حالی امروز به مصاف هم می‌رود که هر دو تیم دو بازی نخست خود را شکست خورده‌اند و می‌خواهند اولین امتیازات لیگ بیست و سوم را در انزلی دشت کنند. شاگردان تارتار با حضور‌ هواداران خودی البته انگیزه ویژه‌ای برای این بازی دارند و از آن سو تعدادی از بازیکنان فولاد با انتشار پستی هماهنگ از سرمربی خود حمایت کردند و می‌خواهند با برد برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند.

لیگ برتر ایرانبیست‌وسومین دوره لیگ برتر، هفته سوم  
  ?ورزشگاه سیروس قایقران  
تقویمچهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲  
سوتگروه داوری: وحید زمانی، امید افخمی، محسن بابایی، مهرداد خسروی / ناظر داوری: حاتم بک پور


ملوانترکیب ملوان بندرانزلی:
حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مهران احمدی، امین پورعلی، پیمان رنجبری، مسعود زائر کاظمین، حسین صادقی
سرمربی: مهدی تارتار


فولادترکیب فولاد خوزستان: 
کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، موسی کولی‌بالی، مهرداد خادمی، محمد علی‌نژاد، باویه، کاندیدو، ساسان انصاری(کاپیتان)، علی شجاعی و محمد عباس زاده
سرمربی: علیرضا منصوریان


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۱۸: حرکت فولادی‌ها به محمد عباس زاده رسید اما ضربه قیچی این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه۲۶: مسعود زائر‌کاظمینی درون محوطه جریمه فولاد با خطای جفرسون باهیا باعث شد تا زمانی داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان بدهد. او‌خودش پشت توپ ایستاد اما کریستوفر کنت این بار موفق شد تا در دوئل رو در رو پیروز شود و از فاجعه در انزلی پیشگیری کند.
دقیقه۳۳: کرنر مسعود زائر کاظمینی از سمت چپ و ضربه پیمان رنجبری در آغوش کریستوفر کنت آرام گرفت.


⚽شرح گل :
ملوانملوان یک فولاد صفر: در دقیقه ۸ همکاری ملوان‌ها و پاس پدرام قاضی‌پور پست مدافعین فولاد به مسعود زائر کاظمین رسید و هافبک خطرناک ملوانی‌ها با یک یورش در حالت تک به تک قرار گرفت و موفق شد توپ را با یک ضربه دقیق وارد دروازه کریستوفر کنت کند.

ویدئو: ۳۰۸۶۱۷

ملوانملوان دو فولاد صفر: اوت بلند شاهین توکلی مدافع جلو کشیده فولاد را ملوانی‌ها به یک ضد حمله دیدنی تبدیل کردند و اشتباه مهرداد خادمی مدافع جوان فولاد یک موقعیت طلایی به مسعود زائر کاظمین تقدیم کرد تا او دومین گلش را وارد دروازه کنت کند.

ویدئو: ۳۰۸۶۲۰

بولت پرسپولیسحواشی: 
مشکیبازیکنان فولادخوزستان پس از ورود به ورزشگاه از وضعیت بد چمن متعجب شدند، چمنی که ممکن است علیه سلامتی هر یک از بازیکنان درون زمین باشد.
مشکیوحید حیدریه، سینا مریدی، ایوب والی، سینا شاه‌عباسی و محمد آبشک غایبان فولاد در این نبرد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *