گران‌ترین مدافع دنیا می‌خواست ماهی‌فروش شود!

گران‌ترین مدافع دنیا می‌خواست ماهی‌فروش شود!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 مدافع کرواسی در تابستان با مبلغ هنگفت حدودا ۹۰ میلیون پوند از لایپزیگ به سیتی پیوست. با این حال، مشخص شده است که او در نوجوانی تقریباً از تلاش برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای ناامید شده است. به گزارش Four Four Two، گواردیول برای ورود به تیم جوانان دینامو زاگرب به مشکل خورده بوده و این موضوع باعث شده که به فکر کناره گیری از فوتبال بیفتد تا به همراه پدرش به بازار دولاک در پایتخت کرواسی ماهی بفروشد. با این حال، پس از اینکه یکی از دوستان خانوادگی او نقشه ذهنی با عنوان “موفقیت” را برای او ترسیم کرد که روی آن عبارت “انضباط”، “باشگاه برتر” و “سخت کوشی”درج شده بود، تصمیم گرفت به حرفه خود ادامه دهد.

 

1915028

گوارديول در زمان ورود به آکادمي دينامو پتانسيل زيادي از خود نشان داد. دالیبور پولدروگاچ، مربی آکادمی غول‌های کرواسی، در سال ۲۰۱۹ گفت: “اگر او تا ۲۰ سالگی عضو اصلی تیم ملی کرواسی نباشد، مقصر آن باید به زندان برود.” گواردیول اولین بازی خود را برای تیم ملی در سن ۱۹ سالگی در سال ۲۰۲۱ در مسابقات قهرمانی اروپا انجام داد.

این بازیکن ۲۱ ساله شروع خوبی با سیتی داشته است و اوایل این ماه با این تیم به قهرمانی سوپر کاپ اروپا رسید و در اولین بازی کامل خود مقابل نیوکسل تاثیرگذار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *