ادعای جالب سیمئونه پس از برد ۷ گله اتلتیکو

ادعای جالب سیمئونه پس از برد 7 گله اتلتیکو

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 در شب پایانی هفته سوم لالیگا، دیشب تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبان خود رایووایه‌کانو را با نتیجه قاطع ۰-۷ در هم کوبید.

آنتوان گریزمان در دقیقه ۲، ممفیس دیپای در دقیقه ۱۶، ناهوئل مولینا در دقیقه ۳۶، آلوارو موراتا در دقایق ۷۳ و ۸۴، آنخل کوریا در دقیقه ۷۹ و مارکوس یورنته در دقیقه ۸۶ گل‌های روخی بلانکو را در این بازی به ثمر رساندند.

1917314

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب دومین برد این فصل خود هفت امتیازی شدند و در حالی که ۱۰ گل زده و تنها یک گل خورده دارند، بعد از رئال مادرید ۹ امتیازی، در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار دارند.

مربی آرژانتینی در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه همه اتلتیکو را دارای شانس مسلم قهرمانی می دانند، گفت: «به خاطر بازی‌ای که در آن باید برنده می شدیم و شدیم، نظر همیشگی‌ام را تغییر نمی‌دهم. واضح است که رئال مادرید و بارسلونا بهتر از ما هستند و ما منتظر لغزششان خواهیم ماند تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. در شرایط برابر آنها بهتر از ما هستند.»

1917315

سیمئونه در مورد اینکه این هفت گل به او آرامش خواهد داد گفت: «من هرگز و هیچوقت آرامش ندارم و همیشه موضوعی برای نگرانی وجود دارد.»

ال‌چولو در مورد بزرگترین برد بیرون خانه تاریخ اتلتیکو گفت: «من این را نمی دانستم و در پایان بازی در رختکن به من گفتند. خوشحالیم و فوتبال خوبی بازی کردیم ولی به خاطر احترام به تیم رقیب و هوادارانش بهتر است زیاد به این موضوع پرداخته نشود.»

سیمئونه در مورد گل‌های گریزمان گفت: «این سوالی برای آنتوان است. او برای من بازیکن بسیار مهمی است و من از تمام مهاجمانم توقع گلزنی دارم. ما به گل های موراتا، ممفیس، کوریا و حتی ژوائو نیاز داریم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *