لبخند کنعانی و تشویش درونی

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی دو روز پیش خود با اشاره به مسائل انضباطی تاکید کرد که ممکن است اتفاقات رخ‌داده در مسابقات کافا باعث شود ملی‌پوشانی که شایسته هم هستند، در اردوی پیش‌رو حضور نداشته باشند که با توجه به اشاره او به بازی ایران و ژاپن، همه اذهان متوجه حسین کنعانی، مدافع پرسپولیس شد که در بازگشت به ایران در قلب دفاع سرخ‌ها تبدیل به یک مهره ثابت شده و همچنان و مثل همیشه می‌درخشد.

کنعانی که دیروز هم روز بسیار خوبی را در اهواز پشت سر گذاشت، در شرایطی میدان را ترک می‌کرد که لیزر هواداران فولاد روی صورت او بود. کنعانی که جنوبی است و همواره رابطه خوبی با هواداران خوزستانی فوتبال داشته است، خطاب به آنها دستی بالا برده و از حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کند، در حالی که ممکن است فکر و ذکرش متوجه فهرست تیم ملی باشد که البته با توجه به شرایط فنی کنعانی و ضرری که قبلا تیم ملی در بازی‌های دوستانه از غیبت او خورده، این امیدواری وجود دارد که نظر قلعه‌نویی نسبت به تصمیمی که گرفته تغییر کند و کنعانی دوباره در‌ جمع ملی‌‌پوشان حضور داشته باشد.

در اردوی پیش‌رو مجید حسینی، دیگر مدافع سرشناس تیم ملی هم به دلیل مصدومیت حضور ندارد و شاید همین مسئله ضرورت حضور کنعانی را که باید با زوج دفاعی‌اش در تیم ملی هماهنگ‌تر شود، بیشتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *