رسمی: کاپیتان یوونتوس در یونیون برلین

رسمی: کاپیتان یوونتوس در یونیون برلین

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

 درگیری به وجود آمده بین مدیران باشگاه یوونتوس و بونوچی باعث شد که به این بازیکن اعلام شود که او جایی در ترکیب و برنامه‌های این تیم برای فصل پیش رو نخواهد داشت.

گفته شده بود که مکس آلگری هم از شرایط او راضی نیست و به همین دلیل تصمیم گرفته که او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند تا فرصت بیشتری به بازیکنان جوان تیمش برای نشان دادن استعدادها و مهارت‌هایشان بدهد.

بونوچی که از این شرایط به شدت ناراحتی و عصبانی بود، در ابتدا با چند باشگاه ایتالیایی از جمله لاتزیو و فیورنتینا دیدار و مذاکره کرد اما در نهایت تصمیم گرفت که ایتالیا را ترک کند تا تجربه بازی در بوندسلیگا را به دست آورد.

 

1918725

1918725

 

باشگاه یونیون برلین دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای رسما جذب این ستاره ایتالیایی را تایید کرد. قرارداد این بازیکن با یونیون برلین تا سال 2024 است و گفته می‌شود که بند تمدید خودکار برای یک فصل دیگر هم در آن گنجانده شده است.

این مدافع 36 ساله پس از امضای قرارداد با این باشگاه و در گفتگو با سایت رسمی آنها اظهار داشت:« این اتفاق خاصی برای من است که برای اولین در طول دوران فوتبالم به کشوری خارج از ایتالیا آمدم. در یونیون این فرصت را داریم که به فوتبال بازی کردن در بالاترین سطح ممکن ادامه دهم.

با تجربه بسیاری که دارم از تیمی که قصد دارد در مسیر رقابت‌های بزرگ قدم بردارد حمایت خواهم کرد. بی‌صبرانه منتظر هستم تا در این ایستگاه جدید از زندگی حرفه‌ای و فوتبالم قدم بردارم و پیش بروم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *