فضای مجازی، باعث خیانت زن و شوهرها به یکدیگر است

روزنامه جوان نوشت:نشانه‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است فردی از طریق رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های دوستیابی یا هر شکل دیگری از فناوری خیانت می‌کند.

فضای مجازی، باعث خیانت زن و شوهرها به یکدیگر است/ مراقب گوشی همسرتان و رفتار یواشکی اش با آن باشید!

به گزارش افق امروز و به نقل از خبر آنلاین ،

به خاطر داشته باشید، فقط به این دلیل که شریک زندگی شما برخی از این نشانه‌ها را نشان می‌دهد، به طور قطعی به این معنی نیست که او در حال خیانت است، بلکه به دنبال الگوهایی باشید که مشکوک هستند و باید در مورد آن‌ها حساس شوید. در اینجا برخی از علائم رایج خیانت در عصر دیجیتال آورده شده‌است:
– افزایش استفاده از رسانه‌های اجتماعی: اگر همسرتان به طور ناگهانی شروع به صرف زمان بیشتر و بیشتر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اسنپ چت، اینستاگرام و توییتر می‌کند، می‌تواند به این معنی باشد که او با شخص دیگری به شیوه‌ای متفاوت ارتباط برقرار کرده‌است.
– رفتار مخفیانه با تلفن یا رایانه: اگر همسرتان به طور ناگهانی از تلفن یا رایانه خود بسیار محافظت می‌کند، یا اگر شروع به حذف پیامک ها، گزارش تماس‌ها یا پیام‌های رسانه‌های اجتماعی می‌کند، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که او سعی دارد چیزی را از شما پنهان کند. این امر مخصوصاً اگر همسران قبلاً مخفیانه یا محافظه کار نبوده‌اند، صادق است.
– تغییر در الگوهای ارتباطی: اگر شریک زندگی‌تان بیش از حد معمول پیام دریافت می‌کند (صدای تلفن او را بیشتر می‌شنوید)، یا اگر ناگهان در ساعات غیرعادی روز یا شب با کسی ارتباط برقرار می‌کند، می‌تواند به این معنی باشد که او درگیر یک رابطه است.
– تغییرات ناگهانی در رفتار: اگر همسرتان به طور ناگهانی شروع به رفتارهای متفاوتی کرد، مثلاً دورتر یا پنهانی‌تر در جایی می‌نشیند.
– هزینه‌های غیر قابل توضیح: اگر شریک زندگی شما برای چیزهایی خرج می‌کند که نمی‌تواند توضیح دهد، می‌تواند به خیانت اشاره کند.
– تغییرات در رفتار زناشویی: اگر همسرتان ناگهان کمتر به رابطه زناشویی علاقه‌مند شد یا درخواست چیزهای جدید یا متفاوت کرد، می‌تواند به این معنی باشد که او نیازهای خود را در جای دیگری برآورده می‌کند یا چیزهای جدیدی از یک شریک جدید یاد می‌گیرد.
مهم است به خاطر داشته باشید که حتی اگر شریک زندگی شما یک یا چند مورد از این نشانه‌ها را دارد، لزوماً به این معنی نیست که خیانت می‌کند و قطعاً می‌تواند توضیحات دیگری برای این موارد وجود داشته‌باشد. با این حال، اگر متوجه این نشانه‌ها هستید، بهتر است که در مورد نگرانی‌های خود با وی گفتگو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *