شروع قهرمانانه آرژانتین با گلِ کم!

شروع قهرمانانه آرژانتین با گلِ کم! (عکس)

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

دور انتخابی جام جهانی 2026 از بامداد امروز در قاره آمریکای جنوبی آغاز شد. آرژانتین، قهرمان دوره قبل مسابقات در یکی از بازی‌های امروز میزبان اکوادور بود و موفق شد این تیم را با تک گل لیونل مسی شکست دهد.

1922054

1922054

این دیدار از ساعت 3:30 در مونومنتال بوئنوس آیرس آغاز شد و آرژانتین در حضور پرشور تماشاگرانش با چهره‌ای کاملا تهاجمی در پی باز کردن دروازه حریف بود. این تیم درطول 90 دقیقه مالک مطلق توپ و میدان بود.

1922055

لیونل مسی اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه اکوادور در دقیقه 10 ایجاد کرد که طی آن شوت کات‌دار این بازیکن با اختلافی اندک راهی اوت شد. حملات آرژانتین بالاخره می‌رفت در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده به نتیجه برسد اما ضربه لائوتارو مارتینز در دهانه دروازه به تیرک برخورد کرد.

1922056

شاگردان لیونل اسکالونی نیمه دوم را هم برتر از حریف آغاز کردند و از همان دقایق نخست در پی باز کردن دروازه اکوادور بودند. لیونل مسی با یک حرکت انفرادی در دقیقه 68 فاصله‌ای تا رساندن تیمش به این هدف نداشت اما ضربه زمینی او را دروازه‌بان حریف در اختیار گرفت.

1922058
1922059

هواداران آرژانتین که یک لحظه از تشویق تیمشان دست برنمی‌داشتند بالاخره در دقیقه 77 مزد این کارشان را با گل زیبای کاپیتان مسی گرفتند. آرژانتین در فاصله 15 دقیقه به پایان بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه شد که لیونل مسی آن را با ضربه‌ای کات‌دار در حالی که دروازه‌بان اکوادور فقط تماشاگر بود به گل اول تیمش تبدیل کرد.

حملات مدافع عنوان قهرمانی بعد از این گل تداوم داشت و شاگردان اسکالونی به دنبال زدن گل‌های بیشتری بودند. آنخل دی ماریا در دقیقه 85 فرصتی طلایی برای گلزنی داشت اما ضربه او در موقعیت تک به تک از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت این دیدار با پیروزی 1-0 البی سلسته به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *