رفیق فابریک ساکت در روزهای تنهایی

رفیق فابریک ساکت در روزهای تنهایی (عکس)

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

سپاهان پس از جدایی محمدرضا ساکت چندین سال به دل بحران فرو رفت، تا هواداران این تیم بیشر از پیش قدر مدیرعاملی را بدانند که طلایی‌پوشان اصفهانی را در دهه ۸۰ به جمع استقلال و پرسپولیس به عنوان دو مدعی اصلی فوتبال ایران اضافه کرد.

به همین دلیل ساکت در بازگشت به سپاهان پس از نزدیک به یک دهه پست‌های مدیریتی در فدراسیون و سازمان لیگ به شدت مورد حمایت هواداران قرار گرفت، اما این روزها شرایط برای او طوری پیش رفته که نه در میان باشگاه‌ها رفیق و همراهی دارد و نه در میان دوستان صمیمی‌اش در فدراسیون و سازمان لیگ کسی پشت او را می‌گیرد.

1922101

1922101

در همین شرایط الکساندر مدودف طی روزهای گذشته میزبان محمدرضا ساکت و سایر اعضای تیم فوتبال سپاهان بوده است. این دو که در بهمن ماه سال گذشته در اصفهان هم رابطه بسیار خوبی داشتند، شب گذشته در استادیوم گازپروم نیز نشان دادند رابطه صمیمانه‌ای دارند و همچنان به دنبال گسترش روابط دو باشگاه ایرانی و روسی هستند.

الکساندر مدودف که از سال ۲۰۱۹ مدیریت باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ را عهده‌دار شده، یکی از مقامات بلندپایه شرکت گازپروم هم به شمار می‌رود، که از شرکت‌های نفتی و گازی بزرگ روسیه به شمار می‌رود.

1922102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *