امیدواری رئال: مصدومیت ستاره جدید تمام شد!

امیدواری رئال: مصدومیت ستاره جدید تمام شد!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 گولر یکی از بازیکنان جذاب حاضر در لیگ ترکیه بود که درخشش او توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال جلب کرد.

بارسلونا به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بود و حتی در مقطعی گفته شد که کار انتقال او به این باشگاه نهایی شده است اما مدیران رئال مادرید ناامید نشدند و در نهایت توانستند این ستاره جوان را به خدمت بگیرند و به سانتیاگو برنابئو منتقل کنند.

با این حال، او هنوز در هیچ دیداری در ترکیب این تیم به میدان نرفته چون در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت شد و مجبور شد مدت زمانی را به صورت انفرادی مشغول طی کردن روند درمانش برای بازگشت هرچه زودتر به میادین باشد.

1907746

1907746

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که اگر همه چیز مطابق برنامه و پیش‌بینی کادر پزشکی رئال پیش برود، گولر می‌تواند از اواخر ماه سپتامبر (اواسط ماه مهر) در اختیار کارلو آنچلوتی باشد و آماده است تا تقریبا همزمان با وینیسیوس جونیور در میدان حاضر شود و به رئال برای حفظ روند کسب نتایج خوبش از ابتدای فصل کمک کند.

نگرانی زیادی درباره مصدومیت این بازیکن و شرایط او وجود داشت و حتی گفته شده بود که شاید او چند ماه قادر به همراهی رئال نباشد اما به نظر می‌رسد که روند درمان او به سرعت طی شده و او حالا آماده است که به زودی به تمرینات تیمی برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *