درخواست اسطوره یونایتد از گلیزرها: تمامش کنید!

درخواست اسطوره یونایتد از گلیزرها: تمامش کنید!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

رایان گیگز از مالکان منچستریونایتد خواسته تا مراحل فروش سهام باشگاه را حل و فصل کنند و اصرار دارد که اتفاقات خارج از زمین، نتایج تیم سابقش را تهدید می‌کند.

گلیزرها که از سال ۲۰۰۵ مالک منچستریونایتد هستند، نوامبر گذشته برنامه خود را برای بررسی گزینه‌های سرمایه گذاری، از جمله احتمال فروش کامل، اعلام کردند. بر همین اساس پیشنهاداتی را از سر جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی و شیخ جاسم، سرمایه دار قطری، جذب کردند.

1922240

1922240

منابع نزدیک به این دو مناقصه‌گذار سه‌شنبه شب فاش کردند که هیچ‌کدام از توقف فروش از سوی منچستریونایتد مطلع نشده‌اند. با این حال، به نظر نمی‌رسد خانواده گلیزر به فروش کامل یا جزئی این باشگاه نزدیک شود.

رایان گیگز به کانال هواداران منچستریونایتد گفت: “فکر می‌کنم مثل همه طرفداران دیگر، ما فقط می‌خواهیم مشکل حل شود. اگر انتقال مالکیت وجود دارد، بیایید آن را انجام دهیم.  می‌دانم که میلیاردها پوند [درگیر] است، اما اجازه دهید آن را انجام دهیم. اگر اوضاع در زمین خیلی بد نبود، اگر بازی‌ها و جام‌ها را می‌بردیم، احتمالاً می‌توانستید از انجام آن دور شوید. ما بازی‌ها را نمی‌بریم، جام‌ها را نمی‌بریم، و این فقط یک فشار اضافی برای بازیکنان و سرمربی است که سر و صدای زیادی دارد. سرمربی به اندازه کافی دردسر دارد، او نیازی به فشار اضافی در کنفرانس‌های مطبوعاتی و پرسیدن در مورد پیشنهادات خریداران ندارد.”

گلیزرها از زمان آغاز مالکیت خود در ۱۸ سال پیش در اولدترافورد چهره‌های محبوبی نبوده‌اند و در نتیجه، بسیاری از هواداران ترجیح می‌دهند پیشنهاد قطری پذیرفته شود، زیرا برای تصاحب ۱۰۰ درصدی مالکیت باشگاه آماده است.

در همین حال، پیشنهاد رتکلیف باعث می‌شود که گلیزرها به عنوان سهامداران اقلیت در اولدترافورد باقی بمانند. گیگز وقتی از او پرسیده شد که چه پیشنهادی را ترجیح می‌دهد، گفت: “نظرم کسی است که تغییر ایجاد می‌کند و سرمایه گذاری قابل توجهی انجام می‌دهد. نمی‌دانم چه کسی می‌تواند باشد اما به نظر می‌رسد که شیخ جاسم قرار است بیشترین پول را بگذارد و ۱۰۰ درصد مالک جدید باشگاه باشد. این همه چیز است. ما به سرمایه گذاری قابل توجهی در باشگاه، ورزشگاه و زمین تمرین نیاز داریم. برای من، اولدترافورد بهترین زمین در جهان است، بنابراین بیایید به استانداردهای سایر تیم‌ها و سایر باشگاه‌ها در سراسر جهان برسیم. باید سرمایه گذاری قابل توجه باشد، باید تفاوت ایجاد کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *