تنها فرد عاقل در اتاق VAR، پیشخدمت رستوران بود!

تنها فرد عاقل در اتاق VAR، پیشخدمت رستوران بود!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

جنجال گل سالم لیورپول به تاتنهام که به اشتباه در اتاق VAR مردود اعلام شد تا جایی بالا گرفت که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درخواست انتشار فایل صوتی مکالمه بین داوران را برای روشن‌تر شدن ماجرا داد.

در این فایل به نظر می‌رسد زمانی که همه داوران در اشتباه به سر می‌برند، مسئول جوان سیستم تصویری سعی می‌کند به آنها بگوید که گل سالم بوده است.

نام این جوان اولی کاهوت و وظیفه‌اش برگرداندن تصاویر به عقب برای دیده شدن توسط داوران است. در ابتدا در گوشی به داوران اتاق VAR می‌گوید “گل” و آنها به اشتباه فکر می‌کنند که منظور او این است که کار با تصاویر تمام است و آنها می‌توانند به بازی ادامه دهند. او بعد از اینکه بازی ادامه می‌یابد در گوشی می‌گوید “صبر کنید، صبر کنید… این آفساید نبود، خیالتان راحت شد؟ دارن (انگلند، داور VAR) اشتباه کردی، آه لعنتی” اما ارتباط او و دستیارش دیگر با داوران اتاق قطع شده بود و صدای آنها شنیده نشد.

1935850

1935850

کاهوت نزدیک به یک سال در این سمت در اتحادیه داوران لیگ انگلیس خدمت می‌کند، او مدتی هم با تکنولوژی چشم عقاب برای خط دروازه مشغول بوده است. او مدرک تکنولوژی ورزشی از دانشگاه لودبرو دارد اما قبل از همه اینها به مدت چهار سال پیشخدمت یک رستوران بوده است. بعد از انتشار فایل صوتی او در شبکه‌های اجتماعی حسابی معروف شده است و کاربران از او به عنوان ” تنها فرد عاقل در آن اتاق” یاد می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *