جوادی: احساس می‌کردم وزنه‌ها خیلی سنگین است

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: من در مسابقات جهانی عربستان وزنه‌های خوبی را زدم که اینجا می‌توانست مدال برنز باشد.

جوادی: احساس می‌کردم وزنه‌ها خیلی سنگین است

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

مصطفی جوادی پس از پایان رقابت‌های وزنه‌برداری دسته ۹۶ کیلوگرم بازی‌های آسیایی اظهار داشت: مسابقه خوبی برای من نبود. وزنه‌هایی که در تمرینات و مسابقات قبلی زده بودم را نتوانستم بزنم. من در مسابقات جهانی عربستان وزنه‌های خوبی را زدم. آن وزنه‌ها اینجا می‌توانست مدال برنز باشد ولی متاسفانه شرایط بدنی‌ام آن شرایط عادی و نرمال نبود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران ادامه داد: من در این رقابت ها در دسته وزنی خودم وزنه نزدم و یک وزن بالاتر رفتم. متاسفانه هنوز هم از لحاظ وزن مشکل دارم و اینجا ۹ کیلوگرم زیر وزن بودم. البته همه این‌ها بهانه است. امیدوارم در مسابقات بعدی وزنه‌های بهتری بزنم. انتظار خودم این بود که وزنه‌های خودم و رکوردهای شخصی خودم را بزنم که متاسفانه نشد.

جوادی در پاسخ به این سوال که چرا حتی رکوردهای جهانی‌ات را هم نزدی، گفت: واقعا روز‌ من نبود. وزنه‌ها به خصوص ۲۱۴ کیلوگرم اصلا انگار ۲۱۴ نبود و بیشتر بود. تا به حال وزنه ۲۱۴ کیلویی را به این سنگینی در دستانم ندیده بودم. بدنم، بدن خوبی نبود و احساس می‌کردم وزنه‌ها خیلی سنگین است. باید اشکالش را پیدا کنیم و باید برای مسابقات بعدی آماده شوم. امیدوارم شرایط خیلی بهتری داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *