دقیقی: صحبت کردن درباره داوری دردسر دارد

سرمربی شمس آذر قزوین مدعی شد که به دلایل نگرانی بابت محرومیت و جرایم قادر به دفاع از حق تیمش در خصوص اشتباهات داوری محرز نیست.

دقیقی: صحبت کردن درباره داوری دردسر دارد

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش۳ ،

 شمس آذر و ذوب آهن یکی از عجیب‌ترین دیدارهای لیگ برتر از نظر داوری محسوب می‌شود. دیداری که شمس آذر مدعی است از اشتباهات داوری متضرر شده و در نهایت بازنده کار را به پایان رساند. نادیده گرفته شدن گل این تیم و پنالتی سوخته شمس آذر دو ادعای مورد بحث باشگاه است که در نشست خبری بعد از بازی باعث شد تا سعید دقیقی هرچند روی نها اعتقاد داشت اما به واسطه نگرانی بابت محرومیت نتواند به خوبی و کامل در خصوص آنها صحبت کند.

دقیقی با اشاره به عملکرد موفق تیمش خصوصا در نیمه دوم که روی دروازه حریف بارها ایجاد موقعیت کردند گفت: شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم.

وی با اشاره به نتیجه بازی گفت: در نیمه اول شرایط و اتفافات بازی با ذوب آهن یار بود و این تیم توانست به هدف خود برسد اما در نیمه دوم ما بازی کاملا یک طرفه ای را ارائه دادیم و باید با ۲ یا ۳ گل پیروز می‌شدیم.

1785133

سرمربی شمس آذر قزوین انتقادات خود از داوری را به این شکل بیان کرد و ابراز امیدواری کرد دفاع از حق تیمش منجر به محرومیتی برای وی نشود: اگر بخواهیم در مورد داوری صحبت کنیم باید با دردسرها و محرومیت‌های احتمالی روبرو شویم. متاسفانه لیگ امسال از هر لحاظ چه برنامه‌ریزی و چه روند برگزاری بازی‌ها، مشکل دارد.

وی درباره اعتقاد ربیعی به اینکه روی صحنه اخراج روی داور فشار آورده بودند گفت: اینطور نیست. البته که با احترام به کار فنی و اعتقادی که به آقای ربیعی دارم، به نظرم ایشان یک بار دیگر صحنه‌های مشکوک را از گل و پنالتی نگرفته شده را ببینند. با لگد به صورت بازیکن من (رحمان جعفری) در موقعیت تک به تک زده‌اند و داور کارت زرد می‌دهد.

دقیقی با اشاره به شرایط تیمش پیش از این جدال ادامه داد: امروز در خط دفاع ۳ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم و مجبور شدیم بازیکنان پست های دیگر را برای دفاع به کار بگیریم.

1750916

1750916

وی در خصوص اتفاق جنجالی صحنه دقیقه ۴۶ بازی نیز عنوان کرد: به اعتقاد بنده در آن صحنه، گل صد در صد درست بود و اگر حتی آن توپ گل هم نشده بود باید اتفاق پس از آن پنالتی گرفته می شد. همچنین در دقیقه ۹۵ هم پنالتی واضح به سود ما گرفته نشد‌.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با دفاع از داوران گفت: داوران مظلوم ترین قشر فوتبال می‌باشند که با مشکلات زیادی رو به رو هستند و اظهار نظر قطعی در خصوص اتفاقات بازی امروز را به کارشناسان داوری ارجاع می دهم.

دقیقی با اشاره به وضعیت تیمش برای شروع فصل گفت: شمس آذر مظلوم‌ترین تیم ایران است و همه دیدند در این مدت از چه بحران هایی عبور کرده ایم. با این وجود عملکرد تیم فوق‌العاده بوده و تاکنون بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه داده ایم.

وی در خصوص وضعیت این تیم در پایین جدول نیز گفت: روزی باید نگران تیمی شد که نتواند خلق موقعیت کند. تمام تلاش‌مان را برای بازی‌های خارج از خانه و خانگی می‌کنیم و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم. هدف ما این است که نشدنی‌ها را شدنی کنیم و تا حد زیادی موفق بوده‌ایم. کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم و امیدوارم به شرایط مطلوب برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *