آیین افتتاح خوابگاه پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان یزد

در مراسمی باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خوابگاه خیری حضرت فاطمه الزهرا (س) پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان یزد به بهره‌برداری رسید

در مراسمی همزمان با میلاد پرنور حضرت نبی مکرم و امام صادق (ع) و باحضور آیت‌الله مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد،«علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و دیگر مسئولین استانی، خوابگاه خیری حضرت فاطمه الزهرا (س) پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان یزد به بهره‌برداری رسید.

این خوابگاه با مساحتی بالغ بر ۲هزار متر مربع و ظرفیت پذیرش ۱۵۰ دانشجو معلم، با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال توسط «اخوان سیگاری» و بخشی نیز اعتبارات سفر‌های استانی شهید جمهور آیت الله رئیسی ساخت و به بهره‌برداری رسیده است.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

منبع خبر : خبرگزتری دفاع مقدس

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search