به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد؛ با حکم عباس علیآبادی وزیر نیرو، احمد کردستانی مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد، به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان یزد منصوب شد. این انتصاب به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین شرکتها و مدیران استانی صنعت آب و برق استان صورت گرفته است.
بر اساس این حکم که به مدت دو سال اعتبار دارد، کردستانی، مسئولیت هماهنگی فعالیتهای مرتبط با اجرای نظامنامه هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو را در استان یزد، برعهده خواهد داشت.
این انتصاب در راستای تقویت همکاریها و تسهیل در اجرای برنامههای وزارت نیرو در استان یزد صورت گرفته و انتظار میرود با هماهنگی بیشتر، کارایی و اثربخشی اقدامات در این حوزه افزایش یابد.
سید محمد جواد عرفانفر
- . حل چالشهای آموزش و پرورش نیازمند اولویتبخشیِ تمام دستگاههاست
- . گام بلند فولاد آلیاژی در استقرار نظام عادلانه توزیع بار
- . نشست هفتگی نقد آثار اساتید با رویکرد الهی-فرهنگی در دانشگاه آزاد یزد برگزار میشود.
- . عدم دستیابی به اهداف اولیه قانون جوانی جمعیت
- . را ه اندازی ۳۰ سایت ۵G/ بهره برداری از ۱۰۵طرح در استان یزد
- . مدارس معارف باید الگوی تربیت و آموزش دینی در جامعه باشند
- . جلب رضایت مردم با مدیریت یکپارچه شهری/ مدیریت و حکمرانی یکپارچه شهری، پیشرفت کشور را به دنبال دارد
- . حُکمرانی یکپارچه، پیش شرطِ تحققِ شهرهای مُدرن
- . بازدید مدیر انجمن حمایت زندانیان یزد از مجموعه اشتغال و حرفهآموزی زندان مرکزی
- . تسریع در پرداخت دیه مصدومین تصادفات با اجرای قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت