اصلاح فرآیند ارزیابی خسارت های درمانی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست با نمایندگان بیمه ملت اعلام کرد : از این پس شاهد حضور پزشکان متخصص در دو روز هفته و حل مشکل داروهایی این قبیل بیماری ها خواهیم بود

مهندس علیرضا باقری گفت :به منظور پاسخگویی بهتر یک نفر نماینده بیمه دیگر در شرکت جهت پاسخگویی به مشکلات بیمه همکاران اختصاص می یابد.
وی اصلاح فرآیند ارزیابی خسارت های درمانی به منظور تسریع در پرداخت هزینه های درمانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: مراکز درمانی مورد درخواست همکاران به لیست مراکز طرف قرارداد افزوده شد.
این مسئول اضافه کرد : حضور پزشکان متخصص برای یک روز در هفته مختص کانون بازنشستگان از اول آبان ماه و حل مشکل داروهایی آنان اجرایی می شود.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search