برگزاری جلسه شورای سلامت در فرمانداری شهرستان مروست

جلسه شورای سلامت شهرستان با حضور فرماندار،روسای ادارات و اعضای شورای سلامت در محل فرمانداری برگزار شد

به گزارش افق امروز

به نقل از روابط عمومی دامپزشکی شهرستان مروست ، در این جلسه محمد باروتکوب سرپرست دامپزشکی شهرستان مروست با اشاره به روز جهانی هاری،گزارشی از اقدامات ارزشمند دامپزشکی در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری هاری به ویژه واکسیناسیون سگ های صاحب دار و بدون صاحب ارائه داد.

وی بر اهمیت همکاری همه دستگاه ها در ارتقای سطح سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و حیوان تاکید کرد.

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search