بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن(ع) برای مقابله با بیابان‌زایی پای کار آمدند

برنامه‌ریزی پروژه‌های اولویت‌دار بیابان‌زدایی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی در یزد

به گزارش افق امروز

به منظور تسریع در مبارزه با پدیده بیابان‌زایی، جلسه‌ی مشترکی با حضور نمایندگان بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، رضا باقری، مدیرکل و تعدادی مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد برگزار شد.
در این نشست برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی پروژه‌های حیاتی مقابله با گسترش بیابان‌ها در سطح استان با بهره‌گیری از اعتبارات محرومیت‌زدایی انجام گردید.
مدیرکل منابع طبیعی استان یزد ضمن قدردانی از همکاری نهادهای انقلابی، بر استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها برای حفظ منابع طبیعی و کمک به مناطق محروم تأکید کرد.

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search