سید ابوالفضل کشفی در جلسهای که به دعوت نماینده مردم شریف یزد در مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر در منطقه چهار و همچنین نمایندگان مردم در محله خیرآباد برگزار شد، از پیشرفتهای حاصلشده در عملیات عمرانی و آزادسازی بلوار شهید موحدین خبر داد.
وی با قدردانی از حمایتهای همهجانبه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، به نقش مهم مردم و مالکین در این پروژه اشاره کرد و گفت:همکاری مردم برای به سرانجام رسیدن این پروژه مهم در ماههای اخیر بیسابقه بوده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری یزد ادامه داد: در محل اتصال بلوار شهدای خیرآباد به بلوار شهید موحدین، حدود ۳۵۰۰ متر مربع آزادسازی صورت گرفته است.
کشفی گفت: به دلیل عبور تأسیسات برق، آب و گاز، فرآیند اتمام اتصال کمی زمانبر شده است.
وی افزود: این پروژه به گونهای طراحی شده است که از طریق گذر آمنه خاتون به بلوار جانباز اتصال یابد و از چهار راه به میدان تغییر می کند که این تغییرات در آینده نزدیک اجرا و بهبود زیرساختهای شهری محقق می کند.
سید محمد جواد عرفانفر