دستبند پليس بر دستان ۲ سارق اماکن و منازل نيمه ساز در يزد

فرمانده انتظامي شهرستان يزد از دستگيري 2 سارق اماکن و منازل نيمه ساز و کشف اموال مسروقه از آنها در يزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ اکبر شفيعي درباره اين خبرگفت: ماموران کلانتري ۱۷ رزمندگان با اطلاع از سرقت اماکن و منازل نيمه ساز در سطح شهر موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستورکار قراردادند.
شفيعي افزود: ماموران کلانتري۱۷ رزمندگان با گشت زني هدفمند و با کار اطلاعاتي و فني ، در نهايت موفق شدند ۲ نفر را در اين زمينه شناسايي کنند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران کلانتري پس از شناسايي محل سکونت سارقان، ضمن هماهنگي با مقام قضائي، آنها را در عملياتي غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از منزل آنها، برخي اموال مسروقه را کشف و به کلانتري انتقال دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد تصريح کرد: متهمان در بازجويي پليسي به ۸ فقره سرقت از اماکن و منازل نيمه ساز اعتراف کردند و پس از تشکيل و تکميل پرونده، جهت سر مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search