ملی پوش کشتی آزاد گفت: برای حضور در قزاقستان تنها یک جلسه تمرین کرده بودم، اما خوشبختانه بهترین نتیجه را گرفتم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین زارع در مورد حضورش در مسابقات کشتی جام تورلیخانوف قزاقستان اظهار داشت: این رقابتها با تمام خوبیها و بدیهایی که داشت تمام شد و خوشبختانه توانستیم با دست پر به ایران بازگردیم. یک سری اتفاقات برای من در این رقابتها افتاد و امتیازهایی به حریفان دادم که جایز نبود، اما باید بگویم که برای این مسابقات اصلا آمادگی لازم را نداشتم و فقط یک جلسه تمرین کشتی انجام داده بودم، اما کادر فنی صلاح دید که حتما شرکت کنم و من هم موافقت کردم. وی ادامه داد: با وجود این شرایط خدا کمک کرد و بهترین نتیجه را گرفتم، امیدوارم در مسابقات جهانی صربستان و المپیک پاریس بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. ملیپوش وزن ۱۲۵ کیلو کشتی آزاد در مورد کامبکی که در فینال مسابقات زد، گفت: قبلا هم من این کشتیگیر را دو بار شکست داده بودم و این بار هم توانستم پیروز آن کشتی شوم و شرمنده مردم ایران نشوم. انتهای پیام/