با اقدام ضربتی از سوی شهرداری یزد انجام شد؛

ساماندهی ۱۱ معتاد متجاهر در میدان شهدای محراب یزد

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد از ساماندهی معتادان متجاهر ساکن در میدان شهدای محراب خبر داد

ابوالقاسم ابوالحسنی با اشاره به تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها درخصوص سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز آنها و همچنین میدان‌ها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری موظف است توسط مامورین خود نسبت به رفع موانع موجود اقدام کند، گفت: طبق گزارش های رسیده از شهروندان در روزهای اخیر مبنی بر حضور تعداد زیادی معتاد متجاهر در میدان شهدای محراب و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، این موضوع صبح امروز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در دستور کار این اداره قرار گرفت و ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهایتا با همکاری این پلیس تعداد ۹ نفر مرد و ۲ نفر زن معتاد بی خانمان که در این میدان سکنی کرده بودند جمع آوری و جهت ساماندهی به یگان پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال یافتند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد و تلفن ۳۷۲۵۰۰۲۰ آماده دریافت گزارش شهروندان در حوزه مشکلات شهری می باشد.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search