ابوالقاسم ابوالحسنی با اشاره به تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها درخصوص سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز آنها و همچنین میدانها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری موظف است توسط مامورین خود نسبت به رفع موانع موجود اقدام کند، گفت: طبق گزارش های رسیده از شهروندان در روزهای اخیر مبنی بر حضور تعداد زیادی معتاد متجاهر در میدان شهدای محراب و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، این موضوع صبح امروز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در دستور کار این اداره قرار گرفت و ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهایتا با همکاری این پلیس تعداد ۹ نفر مرد و ۲ نفر زن معتاد بی خانمان که در این میدان سکنی کرده بودند جمع آوری و جهت ساماندهی به یگان پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال یافتند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی برای کاهش آسیبهای اجتماعی، تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد و تلفن ۳۷۲۵۰۰۲۰ آماده دریافت گزارش شهروندان در حوزه مشکلات شهری می باشد.
سید محمد جواد عرفانفر
- . حل چالشهای آموزش و پرورش نیازمند اولویتبخشیِ تمام دستگاههاست
- . گام بلند فولاد آلیاژی در استقرار نظام عادلانه توزیع بار
- . نشست هفتگی نقد آثار اساتید با رویکرد الهی-فرهنگی در دانشگاه آزاد یزد برگزار میشود.
- . عدم دستیابی به اهداف اولیه قانون جوانی جمعیت
- . را ه اندازی ۳۰ سایت ۵G/ بهره برداری از ۱۰۵طرح در استان یزد
- . مدارس معارف باید الگوی تربیت و آموزش دینی در جامعه باشند
- . جلب رضایت مردم با مدیریت یکپارچه شهری/ مدیریت و حکمرانی یکپارچه شهری، پیشرفت کشور را به دنبال دارد
- . حُکمرانی یکپارچه، پیش شرطِ تحققِ شهرهای مُدرن
- . بازدید مدیر انجمن حمایت زندانیان یزد از مجموعه اشتغال و حرفهآموزی زندان مرکزی
- . تسریع در پرداخت دیه مصدومین تصادفات با اجرای قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت