سیاست حفاظت و اطلاعات صیانت از کارکنان است

رئیس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: حفاظت و صیانت از منابع انسانی دستگاه قضایی به عنوان سرمایه های اصلی این دستگاه، سیاست اصلی و دارای اولویت مجموعه حفاظت و اطلاعات بوده است.

مجید فرهمند زاده در آیین معارفه رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، اظهار داشت: در طول ۵ سال خدمت در کسوت رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، همواره تأکید، اولویت و سیاست ابلاغی و اجرایی مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، صیانت محوری بوده است که این سیاست در استان نیز در دستور کار قرار داشت.
وی تشکیل و راه اندازی کمیته صیانت قضایی و اداری در استان را از مهمترین برنامه های دوره مدیدیت خویش ذکر کرد و بیان داشت: با راه اندازی مرکز صیانت از کارکنان که در دو بخش مجزای اداری و قضایی تشکیل شد، گام های بسیار خوبی در اجرای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه برداشته شد و این امر موجب ارتقاء رضایتمندی و جلب اعتماد و اطمینان بیشتر کارکنان نیز گردید.
این مقام قضایی از راه اندازی سیستم های پایش تردد در مجموعه حفاظت و اطلاعات یزد خبر داد و گفت: با تلاش و همکاری مجموعه فناوری اطلاعات دادگستری، سیستم هایی برای پایش، نظارت و رصد مراجعین راه اندازی شد که استخراج و تحلیل آماری این داده ها، اطلاعات ارزشمندی را برای مدیریت و سیاست گذاری ارائه داد.
وی به کسب عناوین برتر استان یزد در ارزیابی های مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اشاره کرد و اظهار داشت: در سنوات اخیر استان یزد در ارزیابی های انجام شده در رده های حفاظتی جزء استان های اول تا سوم در بین استان های هم گروه خود بوده است که این امر مرهون همکاری و تلاش همه کارکنان به ویژه کارکنان مجموعه حفاظت است.
رئیس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به برخورد با کارچاق کن ها دوره مدیریت خود، گفت: در ۵ سال اخیر بیش از ۱۷۸ پرونده در خصوص برخورد با کارچاق کن ها تشکیل شد و برخورد جدی با آنان در دستور کار قرار داشت.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search