به گزارش افق امروز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی پس از تساوی بدون گل تیم ملی برابر بلژیک در دومین بازی گروه G جام جهانی گفت: ابتدا باید از بازیکنان، کادرفنی و کسانی که در این مدت تلاش کردند، تشکر کنم. کسی انتظار چنین نمایشی از ما نداشت. با اینکه دفاعی بازی کردیم، ولی موقعیتهایی برای گل زدن داشتیم. کمی بدشانس بودیم که نتوانستیم ببریم، اگر کمی باهوش عمل میکردیم و تجربه بازی بین المللی داشتیم، میتوانستیم برنده شویم. در نهایت هنوز برای صعود امید داریم.
وی در مورد گلی که به ثمر رساند و آفساید اعلام شد، تصریح کرد: کاشته زنهای خوبی مثل رامین رضاییان و احسان حاجصفی داریم ولی نسبت به شرایط بازی تصمیم گرفتیم آن کار ترکیبی و تمرین شده را انجام دهیم. بدشانس بودیم که گل آفساید اعلام شد.
مهاجم تیم ملی در خصوص بازی با مصر خاطرنشان کرد: باید ببینیم بازی مصر و نیوزیلند چه خواهد شد. تا روز آخر امید صعود داریم و تلاش میکنیم اتفاقی که از مدتها قبل دنبالش بودیم، رقم بزنیم. اگر باتجربهتر بودیم میتوانستیم پس از اخراج بازیکن بلژیک کار را تمام کنیم. با این حال، خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم و نگاهی به آینده داشته باشیم.