به گزارش افق امروز، دکتر هایده جوادزاده شهشهانی در دیدار با محمد رضا صباغیان ، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده های خون می باشد.
وی با اشاره به چالشهای موجود، بهویژه ضرورت تکمیل سردخانه در حال احداث این ادارهکل، اظهار داشت: با توجه به افزایش تختهای بیمارستانی و محدودیت منابع ، حمایت استان و مشارکت نیکوکاران در احیا و تجهیز زیرساختهای انتقال خون، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
جوادزاده در ادامه به موضوع فرسودگی تجهیزات و کمبود نیروی متخصص اشاره کرد و خواستار حمایتهای دستگاه های حاکمیتی برای رفع این موانع شد.
وی در پایان ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان های حوزه انتخابیه گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولین و حمایت های نماینده مردم در مجلس به زودی مشکلات و موانع موجود مرتفع گردد.
محمد رضا صباغیان ،نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت اقدامات و مساعدت های صورت گرفته در حوزه اهدای خون در شهرستان ها اظهار امیدواری کرد مشکلات با کمک مسئولین و خیرین مرتفع گردد.
┄┄┄┄┄❅✾❅┄┄┄┄┄
روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد
باشگاه اهداکنندگان خون یزد