مدیر کل انتقال خون یزد با نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور دیدار کرد

چالش ها و مشکلات موجود در بحث اهدای خون در شهرستان های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست از جمله مواردی بود که مدیر کل انتقال خون یزد در این دیدار مطرح کرد

به گزارش افق امروز، دکتر هایده جوادزاده شهشهانی در دیدار با محمد رضا صباغیان ، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده های خون می باشد.
وی با اشاره به چالش‌های موجود، به‌ویژه ضرورت تکمیل سردخانه در حال احداث این اداره‌کل، اظهار داشت: با توجه به افزایش تخت‌های بیمارستانی و محدودیت منابع ، حمایت استان و مشارکت نیکوکاران در احیا و تجهیز زیرساخت‌های انتقال خون، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
جوادزاده در ادامه به موضوع فرسودگی تجهیزات و کمبود نیروی متخصص اشاره کرد و خواستار حمایت‌های دستگاه های حاکمیتی برای رفع این موانع شد.
وی در پایان ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان های حوزه انتخابیه گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولین و حمایت های نماینده مردم در مجلس به زودی مشکلات و موانع موجود مرتفع گردد.

محمد رضا صباغیان ،نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت اقدامات و مساعدت های صورت گرفته در حوزه اهدای خون در شهرستان ها اظهار امیدواری کرد مشکلات با کمک مسئولین و خیرین مرتفع گردد.
┄┄┄┄┄❅✾❅┄┄┄┄┄
روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد
باشگاه اهداکنندگان خون یزد

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search