یکشنبه اول مهرماه؛

نانوایی دانشگاه یزد با حضور فرماندار یزد افتتاح شد

اولین نانوایی ارگانی سازمانی روز یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳، با حضور فرماندار یزد،‌ رییس دانشگاه یزد و جمعی از مسئولان دانشگاه و استان در محل خوابگاه برادران دانشگاه یزد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یزد؛ ساختمان این نانوایی به مساحت ۲۴۰ مترمربع و با اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه یزد احداث شده است.

این واحد نانوایی با دستگاه تمام اتوماتیک قادر است روزانه (در سه شیفت) بالغ بر ده‌هزار قرص نان طبخ نماید و شبانه روز ، جهت تامین نان مورد نیاز دانشجویان در غذاخوری‌ها، رستوران و فروشگاه‌های مواد غذایی خوابگاه‌ها، آماده ارائه خدمات است.

به طور حتم راه‌اندازی نانوایی با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت دانشگاه یزد، معاونت اداری و مالی، حوزه امور دانشجویی و اداره تغذیه دانشگاه، گامی موثر در کیفیت بخشی به غذای دانشجویی و راهکاری اساسی برای تامین نان (اصلی‌ترین نیاز دانشجویان) خواهد بود.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search