بندر چابهار

چابهار؛ تنها بندر فعال ایران در زمان جنگ تحمیلی

مقام مسئول سازمان بنادر گفت:بندر چابهار در زمان جنگ بدون وقفه به‌ویژه در حوزه کالای اساسی فعال بود.

به گزارش افق امروز، به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در گفت‌وگو با قاسم عسگری‌نسب، مدیرکل بنادر سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در دوران جنگ، بندر چابهار به‌عنوان تنها بندر فعال کشور، بدون توقف به فعالیت خود ادامه داد و عملیات تخلیه و بارگیری در آن متوقف نشد.

وی افزود: با وجود حملات دشمن آمریکایی–صهیونیستی، فعالیت‌های بندری در چابهار با ظرفیت کامل ادامه یافت و هیچ‌گونه اختلالی در روند خدمات‌رسانی این بندر راهبردی ایجاد نشد.

مدیرکل بنادر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرایط فعلی نیز همچنان شرایطی خاص و مشابه وضعیت جنگی است، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار طبق برنامه و بدون وقفه در حال انجام است.

عسگری‌نسب همچنین با اشاره به روند توسعه این بندر راهبردی خاطرنشان کرد: در کنار تداوم فعالیت‌های عملیاتی، پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری در بندر چابهار نیز مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجراست.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search