به گزارش افق امروز، سردار “احمد نگهبان” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای بیست و هشتمین مرحله از طرح آرامش در شهر و در پي کار اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر مشخص شد که قاچاقچيان قصد انتقال محموله سنگين افيوني از طريق محورهاي مواصلاتي يزد به ديگر استان ها را دارند.
وي ادامه داد: ماموران پليس با تلاش شبانه روزي و در چهار روز ، ۱۰ دستگاه خودروي مربوط به قاچاقچيان را در محورهای اصلی و فرعی متوقف کردند.
فرمانده انتظامي استان يزد افزود: در اين عمليات ها يک تن انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
به گفته سردار نگهبان ، از ابتداي سال تاکنون ۵۱ باند اصلي تهيه و توزيع موادافيوني توسط ماموران پليس يزد متلاشي شده و ۱۹۴ نفر دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شده اند.