کشف يک تن انواع مواد مخدر در محورهاي ورودي يزد

فرمانده انتظامي استان یزد گفت: ماموران پليس يک تن انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کردند

به گزارش افق امروز، سردار “احمد نگهبان”  در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای بیست و هشتمین مرحله از طرح آرامش در شهر و در پي کار اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر مشخص شد که قاچاقچيان قصد انتقال محموله سنگين افيوني از طريق محورهاي مواصلاتي يزد به ديگر استان ها را دارند.

وي ادامه داد: ماموران پليس با تلاش شبانه روزي و در چهار روز ، ۱۰ دستگاه خودروي مربوط به قاچاقچيان را در محورهای اصلی و فرعی متوقف کردند.

فرمانده انتظامي استان يزد افزود: در اين عمليات ها يک تن انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گفته سردار نگهبان ، از ابتداي سال تاکنون ۵۱ باند اصلي تهيه و توزيع موادافيوني توسط ماموران پليس يزد متلاشي شده و ۱۹۴ نفر دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شده اند.

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search