با اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی نشاط و امید را به محلات خواهیم برد “

  • کد خبر: 150931
  • /
  • 28 فروردین 1403 - ۱۴:۴۷
  • /
  • بازار

به گزارش افق امروز  ؛اولین جلسه هم‌اندیشی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با حضور نمایندگان ادارات و دستگاههای مرتبط برگزار شد .

صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ اسماعیل تیموری سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در نشستی پیرامون برپایی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دیدار و گفتگو کرد.
تیموری گام‌های اجرایی در این طرح را اینگونه بیان نمود:

گام اول ؛ استفاده از حضور مشاورین در حوزه‌های خانواده، حقوقی، پزشکی و … جهت دسترس پذیری همه شهروندان به صورت رایگان

گام دوم ؛برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجتماعی نظیر جوانی جمعیت، فرزند پروری، مشاوره پیش از ازدواج و …

گام سوم ؛اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی برای کودکان و نوجوانان

گام چهارم ؛ با هدف تحقق بخشیدن به شعار مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با مضمون جهش تولید با مشارکت مردم ایجاد بازارچه‌های فروش بانوان سرپرست خانوار را برپا خواهیم نمود.

و در نهایت در گام آخر با برپایی جشن‌های مناسبتی با رویکرد ایجاد نشاط و شادی در محلات سطح شهر گرگان تلاش در ارائه خدمات موثرتری خواهیم داشت.

همچنین تیموری عنوان کرد: اولین روز برپایی چهارشنبه‌های اجتماعی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت در محله جامی در محل ساختمان حوزه علمیه صدیقه کبری(س) برگزار و محلات همجوار را پوشش خواهد داد.

در پایان وی اضافه نمود: دستگاه‌های اجرایی میتوانند با توجه به تخصص و توان خود ارائه خدمت نموده و انتظار ما این است که با توجه به ماموریت ذاتی همه دستگاهها در حوزه اجتماعی و با حمایت یکدیگر بتوانیم بهترین خدمات را ، آنطور که شایسته شهروندانی گرگانی می باشد، ارائه نماییم.

روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *