عقد بیش از 270 قرارداد واگذاری اراضی صنعتی استان به میزان 225 هکتار در سال 1402

  • کد خبر: 150934
  • /
  • 28 فروردین 1403 - ۱۵:۰۲
  • /
  • بازار

به گزارش افق امروز  ؛به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به تحقق 227درصدی شاخص سالیانه این شرکت در واگذاری حق بهره برداری از امکانات و تاسیسات شهرکها و نواحی صنعتی استان اظهار کرد: یکی از حوزه های مهم شرکت شهرکهای صنعتی تحقق شاخص ها در واگذاری حق بهره برداری از زیرساخت و تاسیسات در شهرکها و نواحی صنعتی به متقاضیان است که خوشبختانه سال گذشته 271قرارداد در این خصوص در استان یزد منعقد شد.

وی افزود: 225هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در سال گذشته واگذار شد که در 23شهرک و ناحیه صنعتی رقم خورد.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: بیشترین واگذاری مربوط به شهرک صنعتی بافق، شهرک ابرکوه و یزد مهر بود اما سعی شد برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان های کمتر توسعه یافته، در حدامکان واگذاری اراضی صنعتی در ناحیه های صنعتی چون شمس آباد، مبارکه، عقدا، هرات، ندوشن، بهمن، مروست، ابرکوه و بهاباد محقق شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد ابراز کرد: از تعداد قراردادهای منعقد شده، 193قرارداد کاربری صنعتی، 28قرارداد کاربری کارگاهی و 50قرارداد کاربری صنفی و خدماتی داشته اند که متقاضی باید طبق قرارداد و در زمان معین نسبت به ارائه مجوز ساخت و آغاز کار ساخت و ساز و تجهیز واحد صنعتی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *