بررسی اعطای تسهیلات و ارائه خدمات به جامعه ایثارگری استان گلستان

  • کد خبر: 151414
  • /
  • 30 فروردین 1403 - ۱۲:۵۸
  • /
  • بازار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان درخصوص اعطای تسهیلات و ارائه خدمات به جامعه ایثارگری در نشستی صمیمی با مدیران امور شعب و اعتبارات بانکهای استان به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش افق امروز  ؛در این نشست به مسایل مالی و نحوه ارایه خدمات و اعطای تسهیلات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پرداخته و بر رفع موانع و تسریع در ارایه تسهیلات تاکید کردند.
دکتر جمال اسدی در این نشست گفت: خدمات‌رسانی به ایثارگران وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها است و بانکها نیز در این راستا به سهم خود اقدامات قابل توجهی داشته اند.
وی افزود: خوشبختابه در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در واگذاری وام به ایثاگران انجام شد و این امر با حمایت استاندار محترم و همکاری اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، مدیران و همکاران بانکی انجام پذیرفت.
وی افزود: اگر بانک ها بنا دارند وامی پرداخت کنند با توجه به اینکه سهمیه و اعتبار ایثارگران پرداخت شده است، خانواده شهدا و جانبازان را در اولویت قرار دهند و با تمام توان برای رفع گره از مشکلات آن‌ها تلاش کنند و البته این کار طبق ضوابط قانونی انجام پذیرد.
مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به اختصاص اعتبارات جزء سه تبصره ۱۸ و تسهیل در پرداخت وام به خانواده شهدا و جانبازان اظهار داشت: بانک های عامل علاوه بر سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات ایثاگران می بایست نسبت به تشکیل پرونده 10روزه متقاضیان جامعه ایثارگری همکاری کنند و در صورت عدم تکمیل پرونده از سوی متقاضیان ظرف مدت یاد شده با اعلام به بنیاد شهید متقاضی دیگر را جایگزین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *