به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی افق امروز ؛امیر احمد مومنی ها با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حوزه پاسخگویی به شهروندان گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) یکی از مهمترین ابزارهای شهرداری برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به موضوعات پر کاربرد حوزه شهری است که کمک میکند در نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود.
مدیراداره بازرسی شهرداری منطقه۶، همچنین درباره موضوعات پرتکرار و دارای فراوانی در سامانه ۱۳۷ پلاس توضیح داد: موضوع نظافت معابر و جمع آوری پسماند هر کدام با بیش از ۴۰۰ پیام و هرس درختان با ۴۶۷ پیام جزو پیامهای پرتکرار ثبت شده از اول دی ماه تا امروز در این سامانه هستند.
وی با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به پیامهای شهروندان و تلاش برای کمتر شدن این زمان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری منطقه۶ برای خدمترسانی بهتر و با کیفیت به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها از مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژهای دارد.
مرتضی جعفری مسئول سامانه مردمی ۱۳۷ پلاس با اشاره به رسیدگی به موقع و موثر به مطالبات شهروندان منطقه۶ و ارائه خدمات با کیفیت و سریع ، افزود: برای محقق شدن رضایت ۱۰۰ درصدی شهروندان، موضوعات و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسانه پیگیری خواهد شد و تا کسب رضایت شهروندان و رفع مسائل، پیگیریها ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش ،این نشست با محوریت رسیدگی به پیام های سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ در حوزه خدمات شهری با حضور مدیر بازرسی،ریاست حوزه شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست، ،شهرداران نواحی ششگانه و رئیس و کارشناس سامانه مردمی +۱۳۷ برگزار شد.
گفتنی است: مقرر شد عملکرد نواحی در حوزه نگهداشت بصورت هفتگی رصد، پیگیری و رسیدگی می گردد.
انتهای پیام/
منبع : روابط عمومی شهرداری منطقه۶