ديدار فرمانده انتظامي اشکذر با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر از بازديد نماينده مردم يزد، اشکذر، زارچ و فرمانده تيپ 18 الغدير سپاه پاسداران استان از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ ” مهدي گل محمدي” بيان داشت: نماينده مردم يزد، اشکذرو زارچ دکتر ” محمدصالح جوکار” در مجلس شوراي اسلامي، فرمانده تيپ ۱۸ الغدير سپاه پاسداران استان سردار”حسين زارع کمالي” ضمن حضور در شهرستان اشکذر با هدف تکريم و گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر دفاع مقدس با خانواده شهدا ديدار و گفت وگو کرد.
در اين ديدار که با حضور سردار” اکبر فتوحي “، ريس بنياد شهيد وامور ايثارگران استان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج، فرمانده انتظامي شهرستان و ديگر مسئولان صورت گرفت؛ آقاي ” محمدصالح جوکار” ضمن ابراز تسليت و احترام به خانواده شهدا، به ايثار و شهامت اين بزرگواران اشاره کرد و گفت: “شهدا با فداکاري و از خود گذشتگي خود، عزت و امنيت را براي کشور به ارمغان آوردند و اين فداکاري ها بايد همواره در ياد و دل ما باقي بماند”.
او همچنين به صبر واستقامت خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: “خانواده هاي محترم شهدا با صبر واستقامت خود، الگويي براي همه ما هستند و شما به عنوان پشتوانه هاي اين شهداي عزيز، نقش بسار مهمي در حفظ وانتقال فرهنگ ايثار و شهامت داريد”.
در پايان اين ديدار، فرمانده تيپ ۱۸ الغدير سپاه پاسداران استان از خانواده ها خواست تا همواره دعاگوي نيروهاي مسلح باشند و آرزوي شهادت را در دل پرورش دهند، تا در راستاي اهداف دفاع مقدس و شهدا گام بردارند.
گفتني است اين ديدار در فضايي صميمي و معنوي برگزار شد و حضار به بيان خاطراتي از شهداي عزيز پرداختند
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search