بررسی ویژه پروژه راه بافق–بهاباد در کارگروه راه‌های استان یزد

نشست هفتگی کارگروه راه‌های استان یزد به ریاست سیدمهدی طلائی‌مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، برگزار شد. در این جلسه، پروژه راه ارتباطی بافق–بهاباد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت

به گزارش افق امروز

به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، این نشست با حضور جمعی از مسئولان استانی و با هدف بررسی پروژه‌های اولویت‌دار حوزه راه‌های استان تشکیل شد.
سیدمهدی طلائی‌مقدم در این جلسه با تأکید بر اهمیت محور ارتباطی بافق–بهاباد، اظهار داشت که تکمیل و تسریع در اجرای این پروژه از ضرورت‌های توسعه‌ای استان است. وی افزود که این پروژه نقشی مهم در ارتقای ایمنی، کاهش زمان سفر و تسهیل تردد شهروندان خواهد داشت.
معاون استاندار تصریح کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تلاش می‌شود موانع موجود برطرف و روند اجرای پروژه‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد که پروژه‌های راه‌های روستایی نیز در دستور کار کارگروه قرار دارد و مقرر شد تا مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها با همکاری فرمانداران، موضوعات مرتبط را در جلسات مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search